Silniki elektryczne jednofazowe



Silniki elektryczne 1-fazowe ogólnego przeznaczenia


Charakterystyka silnika:

- silniki ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
- praca ciągła S1,
- napięcia znamionowe 230V,
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- temperatura otoczenia od -15°C do +40°C,
- standardowy kolor malowania RAL 5010.

Silniki 1-fazowe wykonywane są w trzech odmianach:
- silniki z normalnym momentem rozruchowym (z kondensatorem pracy),
- silniki podwyższonym momencie rozruchowym (z kondensatorem pracy oraz specjalnie dopasowanymi parametrami silnika),
- silniki o dużym momencie rozruchowym (z kondensatorem pracy, kondensatorem rozruchowym oraz wyłącznikiem odśrodkowym).

Silniki elektryczne 1-fazowe w.m. 90mm serii ShR

CHARAKTERYSTYKA SILNIKA:
* silniki ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
* praca ciągła S1,
* napięcia znamionowe 230V,
* częstotliwość zasilania 50 Hz,
* temperatura otoczenia od -15°C do +40°C,
* standardowy kolor malowania RAL 5010.

Silniki serii ShR mają korpus wykonany a aluminiowego profilu. Dzięki zastosowaniu nowej technologii uzyskujemy: mniejszą o 1 klasę poziom hałasu, wysoką sprawność, mniejszą masę w porównaniu z serią Sh, zwiększoną trwałość silnika, poprawę stabilności parametrów eksploatacyjnych.

Silniki tej serii mają inne wymiary gabarytowe niż silniki standardowej serii Sh. Wymiary montażowe pozostają bez zmian.

Silniki elektryczne 1-fazowe z hamulcem

CHARAKTERYSTYKA SILNIKA:
- silniki ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
- praca ciągła S1,
- napięcia znamionowe 230V,
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- temperatura otoczenia od -15°C do +40°C,
- standardowy kolor malowania RAL 5010.

Standardowo wykonujemy silniki z hamulcem elektromagnetycznym prądu stałego (zasilane z prostownika jednopołówkowego 230VAC/105VDC lub dwupołówkowego 230VAC/210VDC).

Na specjalne życzenie silniki z hamulcem mogą być wyposażone w ręczną dźwignię do zwalniania hamulca.

Silniki elektryczne 1-fazowe przystosowane do regulacji napięciowej

CHARAKTERYSTYKA SILNIKA:

-silniki ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
-praca ciągła S1,
-napięcia znamionowe 230V,
-częstotliwość zasilania 50 Hz,
-temperatura otoczenia od -15°C do +40°C,
-standardowy kolor malowania RAL 5010.

Silniki indukcyjne 1-fazowe przeznaczone są do napędu odbiorników o wentylatorowej charakterystyce obciążenia, gdzie wzrost obciążenia silnika następuje wraz z kwadratem wzrostu obrotów silnika.
Do odbiorników takich należą m. in. wentylatory promieniowe, wentylatory osiowe.

Silniki elektryczne 1-fazowe do wbudowania

CHARAKTERYSTYKA SILNIKA:

- silniki ogólnego przeznaczenia do pracy w warunkach klimatu umiarkowanego,
- praca ciągła S1,
- napięcia znamionowe 230V,
- częstotliwość zasilania 50 Hz,
- temperatura otoczenia od -15°C do +40°C,

Silniki do wbudowania wielkości mechanicznej 56 do 90 mm przeznaczone są do napędu urządzeń, gdzie zamiast oddzielnej obudowy, korzystniej jest zastosować korpus mechanizmu napędzanego jako obudowę silnika.
Silniki do wbudowania nie mają własnej obudowy.
Komplet silnika stanowią podzespoły: pakiet stojana uzwojony oraz pakiet wirnika z uzwojeniem w postaci klatki odlanej z aluminium.
Pakiet stojana ma uzwojenie wykonane z drutu miedzianego, z którego wyprowadzonych jest 6 przewodów. Przewody wyprowadzeń, odpowiednio oznakowane, połączone są z początkami i końcami faz uzwojenia.
Zalany pakiet wirnika silników klatkowych, dostarczany jest w stanie nieobrobionym i bez wału.
W silnikach do wbudowania, stopień ochrony, a więc zagadnienie ochrony przed dotknięciem, przedostawaniem się ciał stałych i wody rozwiązuje odbiorca.
Na życzenie dostarczane mogą być inne detale i podzespoły silników podstawowych jak: skrzynki kompletne i przewietrzniki.

Strona skojarzona z hasłami: